Career

Current job vacancies:

Position description:

A successful medium-sized Czech company operating in the field of health information systems in the Czech Republic and abroad has been looking for a new colleague for its internal IT team for more than 20 years.

The scope of work will be to support the information system for doctors and health professionals.

 Start date: immediately

 Main responsibilities:

·                Configuration and documentation of entrusted systems.

·                Communication with customers and partners – Czech and foreign.

·                Collection of new requirements and their analysis.

·                Solving operational problems.

·                Documentation of procedures.

·                Testing new features.

 

Demands:

 ·                At least secondary schools of technical direction

·                Knowledge of Windows and MS Office.

·                Basic knowledge of SQL and some scripting language.

·                Active knowledge of English.

·                Communicative skills, independence, responsibility, diligence.

·                Analytical thinking and the ability to write a functional specification.

·                Pro-client approach.

 

Menu:

Work on a unique project with a significant social value.

Employment at HPP or cooperation at the company ID.

The environment of a stable company with the soul of a start-up.

Great bunch of young people.

Appropriate salary.

Employee benefits: 5 weeks of vacation, allowance for meals, company laptop, MultiSport card, corporate events.

Time flexibility: 100% home office option or sliding office hours.

For those interested in working in the office – the opportunity to work in Prague or Říčany.

For those interested in remote work – the condition is residence in the Czech Republic, a high-quality Internet connection (VPN, Skype) and the possibility of occasional commuting to the office.

We are expanding our programming team and are looking for a new full-time employee.

Job description

  • Programming of Information Systems for Health Care in Delphi

  • Work with relational databases (Firebird, Oracle, MS SQL)

  • DB structure design, application logic development, GUI design and development

  • Creating programming documentation

Expect

  • Knowledge of Delphi

  • Knowledge of SQL

  • Knowledge of object-oriented programming and design patterns

  • Welcome knowledge or experience with XML and web service

  • Experience in the field is an advantage

  • Independence and responsibility

  • At least passive knowledge of the English language

Position description:

V současné době hledáme organizátora se schopností vést tým, rozhodnutého posunout svou kariéru na další úroveň.

Zodpovědnosti:

Projektový manažera:

– organizace, vývoj a řízení interních a existujících projektů,

– udržování projektové dokumentace,

– provádění funkcí PMO větších projektů,

– podpora pre-sales aktivit.

Vedoucí týmu:

– plnění cílů týmu,

– optimalizaci úkolů,

– hodnocení práce členů týmu a jejich motivaci.

Demands:

vedení projektů:

– organizace vývoje projektů,

– řízení projektu ve všech fázích,

– řízení externích/ interních projektů,

– řízení stávajících projektů,

– udržování projektové dokumentace (Atlassian JIRA/ Confluence/ Bitbucket),

– funkce PMO na větších projektech,

– podíl na pre-sales činnosti (podpora tvorby nabídek a prezentací, zpracování podkladů).

vedení týmu:

– stanovování standardů,

– posuzování schopností a dovedností jedince,

– stanovení potřeb dalšího vzdělávání,

– kontrola a hodnocení kvality a výsledků práce podřízených pracovníků,

– organizace práce, řízení a motivace zaměstnanců.

Dovednosti

– min. 2 roky zkušeností s vedením projektů,

– komunikační, prezentační a organizační dovednosti,

– schopnost samostatné, ale i týmové práce,

– Office 365,

– AJ min. B2.

What we can offer you:

– práce na unikátním projektu s výraznou společenskou hodnotou

– zajímavé projekty ve zdravotnictví v ČR i ve světě

– odpovídající platové ohodnocení

– zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravné, firemní notebook, karta MultiSport, firemní akce, možnost homeoffice

Job description:

• Organizace provozu kanceláře, objednávka služeb a zboží

• Provozní finance kanceláře, fakturace, pokladna

• Podpora řízení lidských zdrojů, správa firemních benefitů, veškerá agenda spojená s náborem nových zaměstnanců

• Správa uživatelských účtů interních systémů (Confluence, JIRA, HD, SVN)

• Podpora obchodních aktivit, komunikace se zákazníky, správa webových stránek

• ISO a BOZP agenda

Očekáváme:

• Minimálně středoškolské vzdělání

• Znalost AJ na komunikativní úrovni

• Schopnost práce s MS Office

• Komunikativní schopnosti, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost

• Proklientský přístup

• Loajalita, flexibilita

Praxe:

• Znalost Atlassian produktů výhodou (Confluence, JIRA)

• Znalost Abra systému výhodou (Flexibee)

Nabízíme:

• Samostatnou a odpovědnou práci

• Odpovídající platové ohodnocení

• Seberealizace, výhody menší IT firmy

• Příjemný pracovní kolektiv

• 5 týdnů dovolené

• Stravenkový paušál

• MultiSport karta

• Možnost občasné práce z domova

Pracoviště:

• Praha 10 – Strašnice

Are you interested in a job?

Please contact our office manager:

kolarova@steiner.cz

+420 771 174 706

Přejít nahoru