Career
Current job vacancies:
Position description:
A successful medium-sized Czech company operating in the field of health information systems in the Czech Republic and abroad has been looking for a new colleague for its internal IT team for more than 20 years.
The scope of work will be to support the information system for doctors and health professionals.
Start date: immediately
Main responsibilities:
· Configuration and documentation of entrusted systems.
· Communication with customers and partners – Czech and foreign.
· Collection of new requirements and their analysis.
· Solving operational problems.
· Documentation of procedures.
· Testing new features.
Demands:
· At least secondary schools of technical direction
· Knowledge of Windows and MS Office.
· Basic knowledge of SQL and some scripting language.
· Active knowledge of English.
· Communicative skills, independence, responsibility, diligence.
· Analytical thinking and the ability to write a functional specification.
· Pro-client approach.
Menu:
Work on a unique project with a significant social value.
Employment at HPP or cooperation at the company ID.
The environment of a stable company with the soul of a start-up.
Great bunch of young people.
Appropriate salary.
Employee benefits: 5 weeks of vacation, allowance for meals, company laptop, MultiSport card, corporate events.
Time flexibility: 100% home office option or sliding office hours.
For those interested in working in the office – the opportunity to work in Prague or Říčany.
For those interested in remote work – the condition is residence in the Czech Republic, a high-quality Internet connection (VPN, Skype) and the possibility of occasional commuting to the office.
We are expanding our programming team and are looking for a new full-time employee.
Job description
Programming of Information Systems for Health Care in Delphi
Work with relational databases (Firebird, Oracle, MS SQL)
DB structure design, application logic development, GUI design and development
Creating programming documentation
Expect
Knowledge of Delphi
Knowledge of SQL
Knowledge of object-oriented programming and design patterns
Welcome knowledge or experience with XML and web service
Experience in the field is an advantage
Independence and responsibility
- At least passive knowledge of the English language
Position description:
V současné době hledáme organizátora se schopností vést tým, rozhodnutého posunout svou kariéru na další úroveň.
Zodpovědnosti:
Projektový manažera:
– organizace, vývoj a řízení interních a existujících projektů,
– udržování projektové dokumentace,
– provádění funkcí PMO větších projektů,
– podpora pre-sales aktivit.
Vedoucí týmu:
– plnění cílů týmu,
– optimalizaci úkolů,
– hodnocení práce členů týmu a jejich motivaci.
Demands:
vedení projektů:
– organizace vývoje projektů,
– řízení projektu ve všech fázích,
– řízení externích/ interních projektů,
– řízení stávajících projektů,
– udržování projektové dokumentace (Atlassian JIRA/ Confluence/ Bitbucket),
– funkce PMO na větších projektech,
– podíl na pre-sales činnosti (podpora tvorby nabídek a prezentací, zpracování podkladů).
vedení týmu:
– stanovování standardů,
– posuzování schopností a dovedností jedince,
– stanovení potřeb dalšího vzdělávání,
– kontrola a hodnocení kvality a výsledků práce podřízených pracovníků,
– organizace práce, řízení a motivace zaměstnanců.
Dovednosti
– min. 2 roky zkušeností s vedením projektů,
– komunikační, prezentační a organizační dovednosti,
– schopnost samostatné, ale i týmové práce,
– Office 365,
– AJ min. B2.
What we can offer you:
– práce na unikátním projektu s výraznou společenskou hodnotou
– zajímavé projekty ve zdravotnictví v ČR i ve světě
– odpovídající platové ohodnocení
– zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravné, firemní notebook, karta MultiSport, firemní akce, možnost homeoffice
Job description:
• Organizace provozu kanceláře, objednávka služeb a zboží
• Provozní finance kanceláře, fakturace, pokladna
• Podpora řízení lidských zdrojů, správa firemních benefitů, veškerá agenda spojená s náborem nových zaměstnanců
• Správa uživatelských účtů interních systémů (Confluence, JIRA, HD, SVN)
• Podpora obchodních aktivit, komunikace se zákazníky, správa webových stránek
• ISO a BOZP agenda
Očekáváme:
• Minimálně středoškolské vzdělání
• Znalost AJ na komunikativní úrovni
• Schopnost práce s MS Office
• Komunikativní schopnosti, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost
• Proklientský přístup
• Loajalita, flexibilita
Praxe:
• Znalost Atlassian produktů výhodou (Confluence, JIRA)
• Znalost Abra systému výhodou (Flexibee)
Nabízíme:
• Samostatnou a odpovědnou práci
• Odpovídající platové ohodnocení
• Seberealizace, výhody menší IT firmy
• Příjemný pracovní kolektiv
• 5 týdnů dovolené
• Stravenkový paušál
• MultiSport karta
• Možnost občasné práce z domova
Pracoviště:
• Praha 10 – Strašnice