Kariéra

Aktuální nabídka volných pracovních míst:

Popis pozice:

Úspěšná středně velká česká společnost působící v oblasti zdravotnických informačních systémů v tuzemsku i zahraničí více než 20 let hledá nového kolegu/novou kolegyni do svého interního IT týmu.

Náplní práce bude podpora informačního systému pro lékaře a zdravotníky.

 Nástupní termín: ihned

 Hlavní zodpovědnosti:

·                Konfigurace a dokumentace svěřených systémů.

·                Komunikace se zákazníky a partnery – českými i zahraničními.

·                Sběr nových požadavků a jejich analýza.

·                Řešení provozních problémů.

·                Dokumentace postupů.

·                Testování nových funkcí.

 

Požadavky:

 ·                Minimálně SŠ technického směru

·                Znalost Windows a MS Office.

·                Základní znalost jazyka SQL a některého skriptovacího jazyka.

·                Aktivní znalost AJ.

·                Komunikativní schopnosti, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost.

·                Analytické myšlení a schopnost sepsat funkční specifikaci.

·                Proklientský přístup.

 

Nabídka:

Práce na unikátním projektu s výraznou společenskou hodnotou.

Zaměstnání na HPP nebo spolupráce na IČO.

Prostředí stabilní firmy s duší start-upu.

Skvělá parta mladých lidí.

Odpovídající platové ohodnocení.

Zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravné, firemní notebook, karta MultiSport, firemní akce.

Časová flexibilita: možnost 100% home office nebo klouzavá pracovní doba v kanceláři.

Pro zájemce o práci v kanceláři – možnost pracovat v Praze nebo Říčanech.

Pro zájemce o práci na dálku – podmínkou je bydliště v ČR, kvalitní připojení k internetu (VPN, Skype) a možnost občasného dojíždění do kanceláře.

Rozšiřujeme programátorský tým a hledáme nového pracovníka na plný úvazek.

Náplň práce

  • Programování informačních systémů pro zdravotnictví v Delphi

  • Práce s relačními databázemi (Firebird, Oracle, MS SQL)

  • Návrhy DB struktur, vývoj aplikační logiky, návrhy a vývoj GUI

  • Vytváření programátorské dokumentace

Očekáváme

  • Znalost Delphi

  • Znalost SQL

  • Znalost objektového programování a návrhových vzorů

  • Vítaná znalost či zkušenost s XML a web service

  • Praxe v oboru výhodou

  • Samostatnost a odpovědnost

  • Alespoň pasivní znalost anglického jazyka

Popis pozice:

V současné době rozšiřujeme náš tým a hledáme nového projektového manažera, který bude mít na starosti přidělený projekt a bude se starat o nasazení a údržbu produktu u konkrétních zákazníků, komunikovat se zákazníky, vytvářet technické specifikace produktu a podílet se na analýze.

Náplň práce:

  • Odpovědnost za plnění cílů projektového týmu
  • Komunikace: s vlastním projektovým týmem, s Product managerem, s ostatními Project Managery, s Developery, s Podporou
  • Sběr požadavků zákazníků, jejich analýza, evidence a sledování
  • Optimalizace: návrhy zlepšení produktu
  • Komunikaci se zákazníky (HelpDesk, email, Skype, telefon, apod.), konzultační činnost, informace o nových funkcích a změnách software, školení zákazníků
  • Sběr nových požadavků, jejich analýzu, evidenci (JIRA) a sledování, reportování Product Managerovi
  • Konfigurace software u zákazníků
  • Řešení provozních problémů zákazníků a navrhování opatření pro jejich prevenci v budoucnu
  • Dokumentaci, zápis do aplikace JIRA a Confluence

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • Minimálně SŠ technického směru, VŠ výhodou.
  • Dobrá znalost anglického jazyka
  • Velmi dobrá znalost Windows a MS Office.
  • Komunikativní schopnosti, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost.
  • Dobré organizační schopnosti
  • Schopnost učit se novým věcem

Co Vám můžeme nabídnout:

  • práce na unikátním projektu s výraznou společenskou hodnotou.
  • zajímavé projekty ve zdravotnictví v ČR i ve světě
  • prostředí stabilní firmy s duší start-upu
  • skvělá parta kolegů
  • odpovídající platové ohodnocení
  • zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravné, firemní notebook, karta MultiSport, firemní akce
  • pružnou pracovní dobu, po zaškolení možnost práce z domova

Máte zájem o některou pracovní pozici?

Prosím kontaktujte naší office managerku:

kolarova@steiner.cz

+420 771 174 706

Přejít na začátek