Kariéra
Aktuální nabídka volných pracovních míst:
Popis pozice:
Úspěšná středně velká česká společnost působící v oblasti zdravotnických informačních systémů v tuzemsku i zahraničí více než 20 let hledá nového kolegu/novou kolegyni do svého interního IT týmu.
Náplní práce bude podpora informačního systému pro lékaře a zdravotníky.
Nástupní termín: ihned
Hlavní zodpovědnosti:
· Konfigurace a dokumentace svěřených systémů.
· Komunikace se zákazníky a partnery – českými i zahraničními.
· Sběr nových požadavků a jejich analýza.
· Řešení provozních problémů.
· Dokumentace postupů.
· Testování nových funkcí.
Požadavky:
· Minimálně SŠ technického směru
· Znalost Windows a MS Office.
· Základní znalost jazyka SQL a některého skriptovacího jazyka.
· Aktivní znalost AJ.
· Komunikativní schopnosti, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost.
· Analytické myšlení a schopnost sepsat funkční specifikaci.
· Proklientský přístup.
Nabídka:
Práce na unikátním projektu s výraznou společenskou hodnotou.
Zaměstnání na HPP nebo spolupráce na IČO.
Prostředí stabilní firmy s duší start-upu.
Skvělá parta mladých lidí.
Odpovídající platové ohodnocení.
Zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravné, firemní notebook, karta MultiSport, firemní akce.
Časová flexibilita: možnost 100% home office nebo klouzavá pracovní doba v kanceláři.
Pro zájemce o práci v kanceláři – možnost pracovat v Praze nebo Říčanech.
Pro zájemce o práci na dálku – podmínkou je bydliště v ČR, kvalitní připojení k internetu (VPN, Skype) a možnost občasného dojíždění do kanceláře.
Rozšiřujeme programátorský tým a hledáme nového pracovníka na plný úvazek.
Náplň práce
Programování informačních systémů pro zdravotnictví v Delphi
Práce s relačními databázemi (Firebird, Oracle, MS SQL)
Návrhy DB struktur, vývoj aplikační logiky, návrhy a vývoj GUI
Vytváření programátorské dokumentace
Očekáváme
Znalost Delphi
Znalost SQL
Znalost objektového programování a návrhových vzorů
Vítaná znalost či zkušenost s XML a web service
Praxe v oboru výhodou
Samostatnost a odpovědnost
- Alespoň pasivní znalost anglického jazyka
Popis pozice:
V současné době rozšiřujeme náš tým a hledáme nového projektového manažera, který bude mít na starosti přidělený projekt a bude se starat o nasazení a údržbu produktu u konkrétních zákazníků, komunikovat se zákazníky, vytvářet technické specifikace produktu a podílet se na analýze.
Náplň práce:
- Odpovědnost za plnění cílů projektového týmu
- Komunikace: s vlastním projektovým týmem, s Product managerem, s ostatními Project Managery, s Developery, s Podporou
- Sběr požadavků zákazníků, jejich analýza, evidence a sledování
- Optimalizace: návrhy zlepšení produktu
- Komunikaci se zákazníky (HelpDesk, email, Skype, telefon, apod.), konzultační činnost, informace o nových funkcích a změnách software, školení zákazníků
- Sběr nových požadavků, jejich analýzu, evidenci (JIRA) a sledování, reportování Product Managerovi
- Konfigurace software u zákazníků
- Řešení provozních problémů zákazníků a navrhování opatření pro jejich prevenci v budoucnu
- Dokumentaci, zápis do aplikace JIRA a Confluence
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- Minimálně SŠ technického směru, VŠ výhodou.
- Dobrá znalost anglického jazyka
- Velmi dobrá znalost Windows a MS Office.
- Komunikativní schopnosti, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost.
- Dobré organizační schopnosti
- Schopnost učit se novým věcem
Co Vám můžeme nabídnout:
- práce na unikátním projektu s výraznou společenskou hodnotou.
- zajímavé projekty ve zdravotnictví v ČR i ve světě
- prostředí stabilní firmy s duší start-upu
- skvělá parta kolegů
- odpovídající platové ohodnocení
- zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravné, firemní notebook, karta MultiSport, firemní akce
- pružnou pracovní dobu, po zaškolení možnost práce z domova